Who let the dogs out? WHO? WHO WHO WHO?


Jag tackar Clas Ohlson för denna skapelse. Nu ska jag inte bara göra goda muffins, utan SNYGGA muffins också, som inte pyser ut över halva plåten.. Gött.
Annars besökte vi Forum Nacka idag, ytterligare ett stort köpcentrum i Sthlm.. Det finns ju en del.  Köpte även knullpulver, ja, Dust It, för håret. Min mammas frisör sa att man ser ut som man är nyknullad efter att ha hällt i det i håret, hon har en poäng faktiskt.
Kollar på Football Factory och saknar London. Obeskrivligt mycket saknar jag den staden. Cockneyslang, gatumusikanterna, pubarna, huliganerna, you name it! Åååååh.. Har jag tur och får ett gött jobb nu i vår så ska jag spara, och snåla ihop till en resa. James ska ju tydligen gifta sig snart, måste ju gratulera honom personligen!

Tisdag imorgon, sen är det faktiskt onsdag och då hinner jag knappt vakna innan vi måste åka till stationen och plocka upp brudarna! Åååååh, det ska bli så jävla kul!

Johan ska klippa sig imorrn. Tycker han ska se ut såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0