What to do!



Har suttit och retuscherat en väldigt hemsk bild på mig. Jag var flottig och full. Här är jag sminkad och fräsch. Ja jävlar vad roligt man kan ha med Photoshop..

Jag kollade på Confessions of a shopaholic. Varför? Jag vet inte. Såg omslaget på discshops hemsida och sen tog den bara 5 minuter att ladda ner. Den var usel! Ett enda plus för den manliga huvudrollen. Snygg. Men annars, skräpfilm, förutsägbar och tråååååkiiiiig! Nu försöker jag få hem Erikas tips, Nick and Norahs infinite playlist. Den lät mycket bättre och dessutom är Michael Cera med vilket är helt fantastiskt!

Annars försöker jag komma på fyndiga julrim till diverse klappar. Jag brukar vara ganska bra på det men just nu står det still i huvudet. Hjärnan alltså, han är jävligt ofta på semester..

Veckan ser helt ok ut förresten.
Tis - träna.
Ons - träna.
Tors - gå på Elins julspel (Johans lillasyster).
Fre - träna?, fredagsmyset.
Lör - iiingen aning.
Sön - bio, innebandymatch (Johans lillebrorsas) och sen middag med min svärsläkt (nytt ord!).

Hoppas klämma in en fika med Lina + hennes lille/lilla i magen, om hon orkar och hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0