Uggs or not Uggs?

När Uggsmodet kom till Sverige ville jag klösa ur mig ögonen, tyckte det var det fulaste som någonsin producerats. Men nu, några år äldre och ännu mer frusen om fötterna har jag ändrat mig lite. De är inte vackra, men de ser mysiga ut, som tofflor ungefär. Och har man inte råd med de riktiga får man väl vända sig till Skopunkten, 199kr, ingenting ju! (Dessutom är de helt i syntetiskt material, gött det!)

Får väl se om jag orkar ta mig in till stan imorrn eller lördag. Imorrn ska det iofs vara snö- och stormuppehåll så, man kanske ska passa på. Men seriöst, Drottninggatan 6 dagar innan julafton, nääääääe.. Jag får vänta till Borås kanske.. Tjo.



Kommentarer
Postat av: Mickis

Yes för Uggs!:) Har själv ett par och de är varma och sköna. Kanske inte skit snygga men man fryser inte iaf;)

2009-12-18 @ 15:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0