Tokig!

Nähä. Klimakteriekossan på skolan var ju inte till någon hjälp alls. Det var tydligen omöjligt att ställa sig i kö till någon slags reservlista för någon sådan fanns inte. Hon kunde inte säga vad jag skulle fylla i på min CSN-ansökan och kopiera mina betyg skulle jag få pröjsa 5 spänn för. Helvete heller.. Kopierade dem i Alvik för 2:- istället..

JAHA.. Så vad gör jag nu då? Jag får väl snällt plugga matte i två perioder och utesluta Medieproduktionen OCH Grafisk Illustration. FITTOR!!!

Tog en promenad från Skanstull till Hötorget i det fina vintervädret. Strålande sol och gnistrande frost överallt. Härligt!
Här är några pix (tryck på dem för att se stor storlek):




Gick över Tranebergsbron på väg hem. Tyckte det var dags
..



Gick längs med Alviks Strand. Där vill jag bo!!




Kommentarer
Postat av: Karin

fina bilder..=) vad är det för kamera du springer runt med då?

2009-12-02 @ 14:33:48
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Jenny

sjukt snygga bilder, kexi!

2009-12-03 @ 10:36:20
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0