Tjoflöjt!

Efter ungefär fem minuters forskande hittade jag information om Idol-Toves mössa. Den är inköpt på Indiska och kostar 99:- JAG VILL HAAA DEN! Så jävla snygg. Hade jag den mössan skulle jag aldrig ta av mig den.
Bara det att köper jag den kommer jag bara att ha 300:- kvar och det är fan bara den 1:a december idag!! Jag skulle alltså leva på 300:- i 30 dagar.
10:- om dagen i 30 dagar, HEJ AFTONBLADET, VILL NI GÖRA EN STORY OM MIG? Kukhuvven..

Tränade idag och fann mig själv ännu en gång med världens leende på läpparna i sista konditionslåten. Den låten som ledaren har rotat fram från någonstans är helt underbar och jag får en sån där extra dos energi att göra av med. Aaaah, det är så jävla gött!

Imorrn M Å S T E  jag åka till Söder för att reda ut min ansökning på skolan.. Suck.. Besökstid från 10 - 12.30. Grattis. Fast det är lika bra, jag har sovit bort varenda förmiddag i en vecka nu, ungefär. Och efter skolan ska jag nog ta mig till Skatteverket och fixa namnändringsblankett. Vad tror ni att jag ska göra?

Förresten tänkte jag klippa mig såhär, nån dag:
(Men jag ska behålla mig snelugg)


Kommentarer
Postat av: Jenny

sjukt snygg frippa, do it säger jag.

Och satans så sugigt att ha så lite pengar kvar! Jag föstår om du är frustrerad, kul att behöva vända på varenda krona liksom...

2009-12-02 @ 11:46:58
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com
Postat av: heidi

vilken skola ska du söka och vad ska du plugga? lycka till hur som helst! kramkram!

2009-12-03 @ 09:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0