the Today Show

Idag har jag:

1: Slöat framför datorn (glott Project Runway, två avsnitt).
2: Gått ner och postat mina betyg samt skickat tillbaks ett paket med en grej jag köpte till Johan men som jag ångrade sen och dessutom inte hade råd med.
3: Köpt ingefära, citron och honung.
4: Ätit 3 inlagda vitlökar (här ska fan ingen influensa bita sig fast!).
5: Lagat mat plus efterätt till min älskade, hard working man.
6: Käkat.
7: Masserat min älskade hard working mans rygg.
8: Druckit två öl.
9: Snuskat.
10: Skrattat åt Galenskaparnas Dalsland
11: Beställt två stycken förstoringar av dessa foton:



Och nu sitter jag och slökollar Boondock Saints och funderar på om inte sängen vore ett skönt alternativ.
Vill träna imorgon och är jag uppe länge till så vettefan om det blir något av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0