Thats not my name..

Jag tänkte att jag skulle dissa blogg.se ett tag och göra en fotoblogg någon annastans. Men jag lade ner det projektet igår. Mina html-skills har flytt fältet sedan länge.
Någon snäll själ där ute som har lust att göra en snygg hemsida åt mig? Jag får en hemsida, DU får en tavla av mig. Det är väl en bra deal?

Jag tröttnade på att sitta inne idag så 15:15 störtade jag upp ur soffan, hafsade ner träningskläderna och rusade ut från lägenheten och tog mig till Kungsholmen för ett baspass. Det var skönt och under sista konditionsminuterna kom jag på mig själv att inte tycka det var jobbigt alls. Jag tänkte på annat medan jag studsade upp och ner och vevade med armarna.. Märkligt.
Kom sen hem, tog en dusch, satte mig i soffan bredvid Johan som surfade humorsidor, som vanligt. Efter en liten stund går han in och lägger sig.. "Jag måste sova en timma om jag ska orka träna idag", "Va, ska du träna idag?", "Ja..".
Jaha. Kul att vi kommunicerar med varandra haha..
Jag vill att det ska bli helg för då ska jag fan inte låta Johan få gå ifrån sängen..

Note to self: MÅSTE KÖPA INGEFÄRA, HONUNG OCH CITRON IMORRN!

[Vad fan, jävla brudjävel i Vem Vet Mest just nu som heter Wendela. Ush..]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0