Stackars älskade..

Ush, jag mår dåligt när Johan mår dåligt.. Stackarn kom inte hem förrän 18:50 idag för att jobbet han är på just nu "måste ju bli klart". Vafan! Jag vet liksom inte vad jag ska ta mig till. Jag kan ju tyvärr inte trolla fram något jobb åt honom, än mindre åt mig. Jag måste verkligen hitta något nu! Jag har varit slö, det kan jag erkänna.. En del av mig känns väldigt inte redo för arbetslivet men när det ser ut som det gör nu så vill jag bara skrika mig till något skitjobb någonstans.. Allt jag vill är att Johan ska må bra och trivas och att jag kan få ett jobb. Och att vi ska klara oss ekonomiskt, of course.. Stockholm är nog den sämsta staden att hitta ett jobb i just nu.


Mitt hjärta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0