SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Men detta svider ju faktiskt lite för någon som svurit på att aldrig mer åka till Hultsfred:

KENT
SHOUT OUT LOUDS
MASKINEN


De första släppen till Hultsfred -10. Plus FAMILJEN också men de tycker jag inte så mycket om..

Igår kväll hörde jag rykten om att det skulle snöa en massa i natt, så jag var vakne tillräckligt länge tills jag såg att det drog igång. Och nu när jag vaknade så ligger det i alla fall en decimeterhög med snö på balkongräcket. Ååååh det är så mysigt! Vill spela O Helga Natt och pynta tomtar.. Men näe, vi har inga tomtar.. Jag tror egentligen inte att jag vill pynta tomtar heller.. Ja ja..

I natt:



Nu:


Kommentarer
Postat av: erika

klart du kan åka, fast man sagt man inte ska :) I will!

2009-12-15 @ 17:55:42
URL: http://hummingmeadowlarks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0