Snö snö snö

Nope, det där hemliga jag skulle göra blir inte av ändå. DYRT. Ush..

Har idag lyssnat på Röyksopp och fixat ytterligare en julklapp och en födelsedagspresent. Känner mig nöjd och inväntar min karl som antagligen kommer spotta och fräsa över snön. Stackarn, hoppas han inte har jobbat ute..
Har även sökt jobb som jag antagligen inte kommer att få, ätit äggmackor utan anledning och fotat snön (från fönstret, ingen bra idé att ta med sig dyra kameran ut i stormen).

Senare drar vi till Nälstaskolan och ska kolla på Elins julspel.
Elin är Johans 9åriga syster, hon är sååå söt!

Annars har jag ont ont ont i magen, jag förbannar än en gång idioten som bestämt att kvinnor ska lida en gång i månaden.. Uääh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0