Röten onsdag.

Idag mår jag totalt rötet.. Inte nog med att jag är orolig för man fina man, jag kan inte ha på mig mina linser för att ögat strejkar och jag får ont i huvudet av mina glasögon. Jag sov knappt någonting inatt. Tror jag lyckades somna en halvtimma innan Johans alarm började låta sen var det mycket luddigt. Sov kanske en timma till efter det.
Mådde hysteriskt illa i går kväll och det blev värre när jag lade mig i sängen. Kunde ligga still på rygg och rörde jag på mig det minsta så kändes det som att en spya var på väg upp.
Har känt såhär tidigare men då har det varit i samband med fullmåne så jag har trott att det berott på det. Men inatt var det banne mig ingen fullmåne. Buhuu, vad är det för fel på mig?!

Och efter ett msnsamtal med Johans kompis Patrik så insåg jag att mitt CV är alldeles för tunt så nu har jag suttit med Indesign i flera timmar utan att bli nöjd.
Slängde precis ihop en broccoligratäng och hoppas på att det är järnbrist och PMS som är boven..

Träna? Ja, jag vill. Får se om jag orkar.. Jag skulle mest vilja ligga under filt i soffan, bli matad med choklad och kolla på The Real Housewives of New Jersey! Lovely..


Eller kanske supa mig redlös.. I don't know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0