No thanks..

Två saker jag vägrar titta på:

1: Anna Ankas julkalender, eller vad fan det är. Jag vägrar hjälpa till att få upp denna horribla kvinnas tittarsiffror. BORT med henne från rampljuset, NU!

2: Idol. Nej, jag vägrar se på när "det mänskliga flyglarmet från Uppland" tar hem segern i denna ack så uppgjorda tävling. Att juryn favoriserar en deltagare som tar i med halsen när han sjunger (skriker, låter, vrålar) är helt oacceptabelt. Heja Calle! Men jag vägrar titta..

Idag är det 5 plusgrader och jag är inte alls peppad på att sätta foten utanför dörren. Tyvärr måste jag det då kopior på mina betyg måste skickas till Vuxenutbildningen. IGEN. Posten sjabblade tydligen bort mitt första försök.
Annars längtar jag till den 22:a dec. Träffa pappa, få mina skor, åka bil ner till Borås, träffa mamma och övriga släkten. Sen träffa vänner och vänta in julen..
Mest ser jag nog fram emot att åka hem igen. Tre timmar med tåg sen är jag framme i min käre fästmans armar igen. Mmmm...

Hahaha, kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0