Nejnejnejnejnejnej..

"Jag tycker det saknas vissa ord i det svenska språket och då har jag hittat på egna, som 'pördig, pördy, pörd och schnördig'.."
"Vet du om någon pördig taxfreebutik där de säljer schnördiga grejer?"

Ja, Mogi.. Det är verkligen kanonbra ord du har hittat på. Vem fan kommer att använda det i en mening förutom du? Totalt meningslösa och framförallt fula ord och jag skäms för att vara svensk när du visas i TV-rutan..
(Sen tycker jag nog att du kan dra ner på tiden i solariet för du ser redan ut som 40 år..)

Annars drog herrn iväg och tränade utan mig. Jag känner mig helt matt och snurrig och jag befarar att mina halsmandlar håller på att mutera till något som kommer att kännas sjukligt obehagligt. Bah! Jag vill vill vill verkligen INTE bli sjuk nu. Minst fyra pass i veckan till jul, har jag ju satt upp som mål. Skulle för en gångs skulle vilja känna mig snygg på nyårsafton till skillnad från ja, alla nyårsaftonar hittills..

2006..
.. firades nyår på Henriksberg i Göteborg. Kände mig inte snygg eftersom jag på morgonen hade fått en allergisk reaktion av räkorna jag åt kvällen innan. Hela jag var rödprickig, de försvann som tur mer och mer under kvällen men jag kände mig skitäcklig..




2007..
..firades i Sumpan, jag kände knappt Johans vänner och jag antar att jag gjorde bort mig på SingStar under natten. Hade en underbar klänning på mig (som jag inte får på mig längre) men kände mig för uppklädd med tanke på att alla andra hade jeans och tshirt ungefär.. (På bilden har jag kofta och hoodie på mig också, just för att jag kände mig obekväm.)


2008..
..firades också i Sumpan. Jag hade akutköpt kläder samma dag och som vanligt när jag gör så och tycker det sitter schysst i affären så blir det pannkaka av det under kvällen.. För fan..


När jag får väck alla mina magar, mina oversized lår osv så ska jag se ut så här, varje dag. Nästan..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gah! Jag såg henne oxå på stockholm-arlanda igår. Geeeez, pinsamma människa!



Jag känner igen mig i det där att aldrig känna sig rikitgt bekväm MEN du vet väl att du är finast ändå?

PÖSS

2009-12-03 @ 10:39:47
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com
Postat av: Niffe!

Shuhu! Himla fin blogg hördudu, lust att vara med i min MÅNADENS BLOGG-tävling kanske? Kolla in i min blogg så får du vet mer :) Ha en bra dag! KramPuss /Niffe

2009-12-03 @ 11:31:49
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/
Postat av: a

fin blogg :D

2009-12-03 @ 11:44:49
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0