Ljuset.

Det ser ut att bli en bättre torsdag. Jag fick sova i natt utan konstigheter och linsen stör än så länge inte mitt öga. Puh! Tänkte att jag skulle släpa med mig mitt arsle till ICA för att köpa bröd, eller lussekatter. Ush jag är så sugen..
Ska träna idag också, jävlar vad jag ska träna! Eller, jag ska nog inte ta ut mig så som jag gjorde i måndags, då jag nästan spydde haha..

Jag förstår verkligen inte vuxenutbildningen i Stockholm. Loggade in på mina sidor för att se om de ens har börjat behandla min ansökan. Jodå, period 2 är färdigbehandlad. Jaha, måste jag vänta i 5 veckor på att få reda på hur det gick då? Kan de inte låta mig veta direkt? Måste ju för fan planera annars. Ååååh herregud, jävla skitsystem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0