..kissing the curve in your clavicle..

Det är måndag och jag hatar måndagar. Försöker vara kreativ men det går inget vidare. Ena linsen skaver mot ögat och slutar inte trots många gnuggningar och sköljningar. Och glasögonen kan jag ju inte jympa med, de skulle flyga av efter första steget. Vädret är tråkigt fast nu ser man ändå ingenting för det är ju kolsvart redan vid tretiden. Jag var tvungen att söka ett jobb som AMS anvisat, som är rena skitjobbet fick jag förklarat för mig av en kompis.
Annars har jag inte mycket mer att säga annat än att jympapasset om 1½ timma kommer bli grymt jobbigt. Men men, vad gör man inte, som sagt..

Jag saknar mina nyckelben. Hohoo, vart tog ni vägen?
(saknar inte att vara sådär solbränd dock haha..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0