Hey ho let's go!

Min mamma läser min blogg.
HEJ MAMMA!

Annars:
Jag fryser ihjäl (seriöst, det liksom nästan blåser in kalluft från de gamla fönstrena).
Väntar på min karl som fick åka iväg och hämta skräpmaten.
Undrar ifall jag får kolla på På Spåret idag igen. Filip och Fredrik är ju faktiskt med..
Jag längtar som en dåre tills på tisdag OCH den 25e OCH den 30e. Ååååh!
Har hittat min nyårsutstyrsel. Det blir en enkel klänning med en sjukhelvetes massa BLINGBLING till. (Köpte två halsband idag men det räcker inte. Det ska bli så tungt att jag får gamnacke efter 2 timmar)

Nu ska jag tillbaks till soffan och filten, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0