Gradient, UH!

Nu har jag brottats med Photoshop i 3 timmar. Fan vad tiden rusar iväg! Följde en tutorial i hur man gör fina, snazziga julgranskulor med hjälp av gradientverktyget. Njaee, det fungerade inte alls. Följde instruktionerna jättenoga, TRE gånger, utan att lyckas. Sen gick jag in på en annan sida med andra tutorials och fann en liknande, och där hade snubben med ett avsnitt som den andra idioten tydligen glömt av att lägga till. IDIOT!
Och här har jag suttit och varit tokfrustrerad i två timmar! Aaah..

Ikväll är det final Idol. Kunde inte bry mig mindre. Jag har ju På Spåret att titta på nu, wohoo! Sen är det ju bara självklart att den där lille fjunige tönten vinner Idol ändå.. Trist.

Mörkt ute och klockan är 14:51. Värdelöst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0