Filmtips, tack.

DET SNÖAR!
Men jag ska nog inte vara för glad.. Vi bor ju trots allt i södra Sverige, där man aldrig mer kommer att få vara lycklig över mycket snö.. Det har utsläppen bestämt, tydligen.
Men just nu så snöar det och dalar ner sakta mot marken, lite har lagt sig på balkongräcket och jag försöker i alla fall att inte titta mot gatan där allt smält bort.
Dricker ingefära/honungste, ingen jävla förkylning ska sätta sig här inte! Missade vitlöksklyftorna några dagar förra veckan men nu får jag skärpa mig.
Har inte lyckats knipa åt mig en Dans Afroplats den här gången så jag undrar om jag inte ska träna imorgon istället. Afron var det enda jag var peppad på. Om inte Johan har fått en smäll i huvudet och blivit pigg idag och vill styrketräna någonstans.. Nja, skulle inte tro det.

Vill kolla film men har ingen aning om vad jag vill se. Vet dock vad jag inte vill se.
- Actionrullar
- Skräckisar
- Porr
- Tecknat
- Sci-fi
- Äventyr
Detta går totalt bort och lämnar Komedi och Drama. Inom dessa genrer så finns det ju mycket att välja på så att säga.. Hjälp?

Kommentarer
Postat av: erika

Adventureland / Nick and Norahs infinite playlist / Paper heart / Zombieland.. några favoriter just nu :)

2009-12-14 @ 17:42:15
URL: http://hummingmeadowlarks.blogspot.com
Postat av: Tobias

Ska se en bra film snart när jag ska gå och lägga mig. Finding neverland. Den kan man faktist se även om man sett den tidigare, fantastiskt bra

2009-12-14 @ 22:41:27
URL: http://tobiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0