Busy day.

Hej och hå.
Äntligen inomhus efter en tur runt Kungsholmen. Eller ja.. Först tränade jag kl 11 sen försökte jag hitta ett ställe som kunde printa en bild jag tänkte ge bort i juklapp. Men nej. Antingen kostade det 250:- (!!!!) eller så kunde de inte printa A3format. Jag gav upp, svetten på ryggen hade torkat och jag FRÖÖÖS.. Det är ju svinkallt ute!
Nu ska jag ta tag i städning. Det blir att sortera kläder som ligger högt och lågt, vika Johans tvätt, dammsuga, torka golv, damma av andra ytor, plocka undan onödiga saker som står framme, lägga papper där de hör hemma, skruva upp ett tidningsställ (det får iofs mannen göra, jag har ingen borr här nu) och SEN ska jag duscha, färga hår, packa och efter det blir det att kramas en sjuhelvetes massa med Johan!

Farsan hämtar mig kl 11 imorrn, sen blir det nog att vi åker direkt till Borås. Han hinner inte luncha någonstans som var planerat.. Men men, skit samma. Jag är glad att jag får åka bil ner istället för att sitta på en svettig buss som kanar fram i 30 km/h..

Nej, nu måste jag sätta fart medan det fortfarande är ljust.
(Idag vänder det hörni, nu blir det bara ljusare och ljusare och vips så är det snart sommar igen!)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fab!

Och om en vecka + några dagar så ses v! yey!

2009-12-21 @ 15:46:36
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0