Blöhöö..

Jag hatar det här mörka vädret! Jag ställde klockan på halv nio för jag vill inte sova bort hela förmiddagarna längre. Tänkte "äh, jag snoozar 10 minuter bara" och vaknade halv tolv istället. Jävla piss! Och ingen skillnad på ljuset i rummet heller. Mörkt. Nästan svart. BLÄH!

Går ut i köket och ser misären. Disk överallt. Grytor, stekpannor, skärbrädor, skräp, ostkanter, tekulor.. JAG ORKAR INTE! Jag vill inte vara en hemmafru..

Fick brev från CSN, att jag måste skicka med ett personligt brev där jag förklarar varför jag inte fullföljde mina studier på Komvux och Valla folkhögskola i Linköping.. Åååh.. Kul att behöva dra upp gammal skit liksom.

Ska i alla fall fika med Lina vid fyratiden. Jag hoppas mina 30:- finns kvar på banken, annars blir det en total skittisdag.

Jag längtar bort bort bort bort bort bort bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0