Barn och drömmar.

Blogg.se är skit. Varför? Jo för att det inte finns någon knapp längst ner på sidan som man kan klicka på för att komma till äldre inlägg utan man måste klicka på en månad och se alla inlägg för just den månaden. Sugigt..
Jag tänkte göra en överblick av 2009 genom att lägga upp några bilder för varje månad. Men ja, jag tänker göra det ändå, ni får helt enkelt klicka på December 2009 för att se alla bilder (och tidigare inlägg om ni så vill det..).

Det är fortfarande snö, några solglimtar här och var men det blåser sjukt mycket. Så jag antar att det är KAAALLT..

Vaknade av ett trevligt samtal i morse. Det var JohanL som ringde och berättade att han har blivit pappa!!
Till en liten Ingrid som föddes vid 2 i natt genom kejsarsnitt.. Men hellre det än att ungen skulle bli fast i magen för alltid.. IIIihhhh, det känns helt jävla sjukt att han har blivit farsa! Men väldigt spännande. Får väl se om ungen kan lugna ner hans dekadens och ge honom ro i hjärta och sinne. Jag håller en tumme i alla fall!
GRATTIIS JOHAN OCH HELENA!

(Drömde förresten att jag själv var gravid, i 10e veckan och magen var redan stor som i 6e månaden. Myyycket märkligt. Sen drömde jag om en brud som stod på en toalett och skulle fått sin mens den dagen men den hade inte kommit än så hon försökte liksom krysta fram mensen. Ännu märkligare.)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, det rycker i livmodern på undermedvetandet ;D

2009-12-16 @ 12:03:26
Postat av: Vendela

nej du..

jag drömde även att jag ville göra abort och läkaren sa att det var lite för sent men jag insisterade och fick min vilja igenom!

2009-12-16 @ 14:46:49
URL: http://denhär

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0