2009.

Jag gör en sån här. Sen kan ni få se mitt år via foton också.. Wait, and see..

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag drack whisky på riktigt.
2. höll du några av dina nyårslöften? Jag hade nog inga så, det var inte så svårt..
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes, JohanL blev farsa till en liten Ingrid!
4. dog någon som stod dig nära? Nej.
5. vilka länder besökte du? Frankrike och Monaco.
6. är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Pengar!
7. vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 25 november kanske. Då jag och Johan firade två år tillsammans!
8. din största framgång 2009? Att jag väl på flygplanet på väg till Nice inte mådde fullt så dåligt som senast jag flög.
9. största misstaget? Att jag i Sälen inte åkte upp med sittliften pga panikångest. I år ska jag stå emot skiten!
10. har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har haft en envis depression men som nu, tack och lov, är över.
11. bästa köpet? Antagligen någon film eller ett par skor eller så..
12. vad spenderade du mest pengar på? Räkningar.
13. gjorde någonting dig riktigt glad? Att besöka Monaco och se Formel1-tunneln. Bada i medelhavet, Candra och Peters bröllop m.m.
14. vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009? Bad Romance - Lady Gaga, Dom hade mycket att säga - Andreas Grega, Töntarna - Kent.
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare.
16. vad önskar du att du gjort mer? Tränat mer, sökt fler jobb..
17. vad önskar du att du gjort mindre? Gråtit.
18. hur tillbringar du julen? I Borås med mamma, syster, moster, kusin och mormor.
19. var du kär i år? Definitivt.
20. favoritprogram på TV? TRUE BLOOD!
21. bästa boken du läste i år? Snabba Cash - Jens Lapidus.
22. största musikaliska upptäckten? Andreas Grega, Lady Gaga, Vampire Weekend.
23. något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar..?
24. något du önskade dig men inte fick? Nej faktiskt inte. Nu har jag fått en underbar kamera och jag är nööööjd.
25. vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag hade fest hos Johans mamma i Nälsta. Själv mådde jag skit men de andra hade kul iaf..
26. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mmm, om jag inte hade halkat ner i depressionen och om jag hade fått ett jobb..
27. hur skulle du beskriva din stil år 2009? Som vanligt. Väldigt blandad. Mer snygga skor dock! :D
28. vad fick dig att må bra? Johan, vänner, träning.
29. vilken kändis var du mest sugen på? Alexander Skarsgård.
30. vem saknade du? Mamma! Och alla mina vänner runt om i Sverige..
31. den bästa nya personen du träffade? Pernilla. Tack söte jesus för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulledej!!!

2009-12-30 @ 17:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0