Vendaval.

IDAG? Är det fredag och Örnsch kommer till stan!
IGÅR? Köpte jag en svart kjol och så hade jag tvättstugan och ja.. Blablablaa..
IMORGON? Är det lördag, då ska jag bli full.
I ÖVERMORGON? Är det söndag. Då är jag bakis och ska kolla på Formel1.
DAGENS MUSIK? Just nu lyssnar jag på Men Eater. Lyssna HÄR.
DAGENS KLÄDSEL? Just nu bara tshirt och trosor. Får väl fixa till mig snart. Probably blir det kjol.
REKOMMENDERA EN LÅT? Borne on the FM waves of the heart - Against Me.
EN FILM? Once. Se den!
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? Du det vet jag inte.. Slappa?
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? Röka, men jag orkar fan inte.
VAD HAR DU ÄTIT IDAG? Ingenting. Dricker precis en kopp te.
SENASTE LÅT DU HÖRDE? I want a lover I don't have to love - Bright Eyes.
SENASTE INKÖP? En svart kjol, turkos strumpbyxor, en dricka och ett ciggpaket.
DET SENASTE DU SLÄNGDE BORT? Av värde så slängde jag senast bort mina slitna Converse. Det kändes..
BRUKAR DU ÄTA FRUKOST? Ja. Faktiskt.
VAD GÖR DU OM HELGERNA? Antingen ligger jag eller så festar jag. Eller så kanske jag kollar på film eller är bortrest.
BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN? Bara när vi får besök.
HAR DU MEST SKIVOR ELLER FILMER? Skivor.
HUR MÅNGA TIMMAR SOVER DU PÅ EN NATT? Runt 8-9.
FÖREDRAR DU ATT VARA SINGEL? Neeeeeeeeej.
ÄR DU SINGEL? Jisses nej. Jag är för fan förlovad! Haha..
ÄR DU NÖJD MED DIG SJÄLV? Jag är nöjd med min personlighet och vissa kroppsdelar, annars, njaae..
HUR MÅR DU JUST NU? Bra! På väg att nysa. Oj oj,  den va go.
SENASTE DU SÅG PÅ TV? Big fucking Brother..
SENASTE FILM? Knocked Up. Hahaha..
VAD VAR DET SENASTE DU SA? Hejdå.
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER? En lampa, en fejkväxt, fyra värmeljushållare, och två 2,25 kilos vikter.
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU? Nässpray?
VAD HÄNDER I HELGEN: Örnsch kommer hit, han ska på Popaganda, jag ska hänga utanför?
VAD HAR DU PÅ MACKAN: Smör, ost, paprika eller tomat. Eller räkost. Mmm..
VAD HAR DU I GLASET: Vatten när jag är törstig, Dr.Pepper när jag är sugen, öl när jag vill bli full eller tittar på fotboll.
VAD DANSAR DU TILL: Allt möjligt. House, pop, gypsypunk..
VEM SOV DU SENAST ÖVER HOS: Hos min mor tror jag allt.
VEM SÅG DU SENAST NAKEN: Johan, min finaste..
VAD GÖR DU NU: Lyssnar på Bright Eyes och väntar på att tiden ska gå.
NÄMN EN HÄNDELSE DU SKRATTAR ÅT BARA DU TÄNKER PÅ DEN: Igår tänkte jag på när Micke sov över hos mig och Örnsch i Ryd (Linköping). Vi var fulla och snodde med en vägkon hem och de båda tokskallarna fick posera med konen på huvudet medan jag tog kort.. Det var väldigt roligt.
JAG HAR KYSST: På tok för många grodor för att hitta min prins.
JAG VILL BLI: Smalare och rikare. Haha..
ÖL ELLER VIN: Öl, damnit!
ÄR DU SNÄLL: Jag är så sjukt jävla snäll. Men det kommer du inte tro när vi träffas. Till en början i alla fall.
VAD DRICKER DU FÖR KAFFE: Gevalia bryggrost. Spännande va? Egentligen borde jag dricka koffeinfritt, men det är dyyyrt!
VEM RINGDE DIG SENAST: Johan I think..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0