Men vafaaan..

Jaha. Jag mår tydligen illa av den nya hostmedicinen också. Tackar.. Så illa att jag inte kunde sova på halva natten utan somnade på riktigt när Johan hade gått till jobbet (06:45) och fick sova till 09:30, då vår käre fastighetsskötare tydligen bestämt sig för att börja renovera alla badrum i huset! ALLA badrum nu helt plötsligt. Och han börjar med dem längst bort, trots att vårat ser helt krigshärjat ut och fortsätter fuktskada alla badrumsväggar. Braaaaa där. Gubbjävel.
Fast mest irriterad blev jag över att jag inte fick sova längre. Sova med öronproppar är för mig inget alternativ. Det är äckligt..

Det är skitväder idag. Jag tänkte för en liten stund höra av mig till Lina och fråga om hon ville fika men sen kom jag på att jag kan ju knappt röra mig när jag druckit hostmedicinen. Det kände jag igår när jag skulle resa mig ur soffan och följa med Johan till woken, att jag var helt yr och spyfärdig bara när jag kom utanför dörren.. Så, njae, jag väntar en dag till.
Sen är det nog bäst om jag inte röker på några dagar till heller. Har rökt 7 cigaretter sedan förrförra lördagen. Den ni!
Då frågar ni nog er själva nu: varför slutar hon inte helt?
Jag har funderat på detta också. Vi får väl se.


Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Kikar in och säger hej :-) Är allt bra med dig en dag som denna? Jag Skulle behöva lite hjälp på bloggen min, vilekt utav mina egendesignade motiv tycker du ska tryckas på nya linnen?

2009-08-26 @ 12:14:04
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Emma Damm Drawings

Åh tack så jättemycket, det värmer! Ja det tycker jag absolut att du ska göra! kramis

2009-08-26 @ 12:33:37
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0