Be my guide.

Då har man redan hunnit åka in till stan och tillbaks. Med sig tillbaks hade jag med mig min gode vän och kumpan i misär, Örnsch a.k.a Anders. Tyvärr får jag inte njuta av hans sällskap fullt ut då han hellre behagar att attendera pop/hipsterfolkets festival, Popaganda. Blöh säger jag.
Vi hann i alla fall dricka kaffe, röka lite ciggisar, lyssna på grymma Vampire Weekend, skrattat åt en sjukligt rolig video (tryck HÄR för att komma dit) och jag fick ett underbart bloggtips.
Prettosvenskens eminenta blogg. (Finns länk om du glor lite till höger på den här sidan. Du kanske måste scrolla lite. Beror på hur stor skärm du har..)
Han skriver om sig själv i andraperson under täckmantel. Well, bra och välformulerat hur som helst. Läsvärt!

Nu ska jag.. Ja, jag vet fan inte vad jag ska göra. Jag vet vad jag BORDE göra dock.
Jag borde vika ihop min tvätt som hänger överallt, jag borde dammsuga, jag borde diska, plocka, fixa lägenheten så det faktiskt ser ut som att någon bor här. Blöh, säger jag igen.
Jag sitter hellre och lyssnar på musik, käkar upp mina tokgoda muffins och funderar ut hur man bäst blir av med en envis spindeljävel som bosatt sig under fönsterkarmen i sovrummet. Förslag? (Dammsuga bort svinet fungerar ej därför att spindeln tydligen har väldigt snabba reflexer och hinner krypa undan)

Kommentarer
Postat av: Prettosvensken

Tack för de fina orden. Uppskattas å det varmaste. Länkningen skall göras ömsesidig när jag kommer hem från jobbet inatt.

2009-08-29 @ 23:15:16
URL: http://prettosvensken.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0