Snart snart snart..

Jo alltså.. Klockan är typ halv elva på kvällen, jag har duschat, druckit två små öl, funderat ut klädsel tills imorrn fastän jag inte är riktigt nöjd. Vet ej om det blir jeans eller kjol till min nya, underbara Bajen-tisha. Byxorna sitter åt och kjolen åker upp. Vilka hemska i-landsproblem. Men just nu så är de mina problem och det är skitjobbigt.

Klockan åtta imorgon bitti ska vi vara redo då vår chaufför för helgen kommer och plockar upp oss. Sen bär det av mot Ellosland. Johan spelar Fifa på Xbox. Tror han laddar upp genom att spela Hammarby-Elfsborg haha.. Jag ska nog borsta tänderna och gå och lägga mig. Fortsätta läsa på "Tusen strålande solar". Bra skit. Fast hemsk. Mycket hemsk. Jag är lyckligt lottad att jag inte bor i Afghanistan..

Ses imorgon, Söderbröder/systrar och ja, alla er andra ;)

Kommentarer
Postat av: Bec

också läst den. den var brutal men bra. Hoppas du får en jättebra dag. kram på dig!

2009-04-04 @ 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0