Puh!

Nu har jag knåpat med det nya bloggansiktet i evigheter! Men det får vara bra nu, just nu i alla fall. Är inte helt nöjd än. Så mycket som jag pysslade med hemsidor förr i tiden, nu har jag glömt nästan allt och får prova mig fram hela tiden. Tråkigt.. Har spanat runt lite på olika skolor som har utbildningar i grafisk design. Skulle vara kul att lära sig något sådant!

Jag mår crap så det var ett under som skedde när min handläggare på AF ringde och sa att mötet får vi ta imorgon istället. Åh, va skönt! Jag hade nog hunnit spy ett par gånger innan jag hade kommit fram dit. Nu har jag ju inte spytt hemma ens men, jag tror nog att en tbaneresa inte skulle vara så bra för min stackars mage.

Nu tycker jag att Johan kan komma hem. Saknar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0