Dagen efter..

Hörrni, Britney Spears kommer till Sverige i höst (om jag inte läste fel). Det vore faktiskt jävligt kul att se spektaklet. Sån är jag!

Igår blev det som vanligt en öl för mycket när man är ute med JohanL. Man går på toa och när man kommer tillbaks står där en ny, fin, skummande öl. Uääh.. Fast vi var ganska duktiga, vi drack nog två, tre klunkar av den sen drog vi.
På vägen till Carmen såg jag en gammal bekant sitta vid skateparken med sina inlines och såg ensam ut. Vi pratade lite och jag skulle ju kunnat bjuda med honom på en öl. Men det kom jag på en halvtimma senare. Jag är bra smart jag.
Annars bjöd kvällen på öl (såklart), pommes med vitklök/ingefära/chilisås, fotbollspepp, skratt, hetsiga diskussioner och en och annan tår som inte visade sig helt utanför ögat.
Ush vad full jag blev. När jag kom hem bestämde jag mig för att dricka lite vatten och kolla TV så jag inte skulle må illa när jag lade mig ner. Det funkade faktiskt och just nu i alla fall, känner jag mig inte så våldsamt bakis. Jag ska gå ner till Ica efter Hem Till Gården och köpa potatis, ägg och en rödlök. Jag ska göra egna kikärtsbiffar och till det ska jag göra rösti också. Mmm, har vart sugen på det sedan igår och nu jävlar!

Johan utanför Carmen:



Här är min del av en garderob. Var tvungen att föreviga detta eftersom jag är så otroligt kass på att hålla ordning:



Och så spelar Man United Champions Leaguematch ikväll. Mmm, peppen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0