Hell Town

Ja. Jag är fortfarande kvar..

Gårdagen var helt ok. Marknaden på stan var densamma som vanligt. Inget nytt. Jag köpte en sjal som var fin och för att det var kallt ute. Jag åt sushi på världens bästa ställe, sen tog jag en kaffe på Tant Grön och träffade Peter och Christian där. Mycket trevligt. Köpte sedan snacks och begav mig till Örnsch. Där bevittnade vi när Bajen spelade oavgjort mot Trelleborg. Pinsamt. Men domaren gjorde en hel del misstag också.
Sedan kom en del folk. Det dracks öl och sprit och hatten cirkulerade. Allt var bra, tills jag plötsligt fick panik och bara ville därifrån. Väl hemma bröt jag ihop och försökte beställa tågbiljett, utan framgång. Mådde sjukt illa och somnade av ren utmattning vid halv fyra på natten..
Idag bokade jag en bussbiljett, men fick stanna kvar ändå. Hade, well, har, ingen kraft i kroppen. Kan inte sluta gråta och jag vet inte varför jag gråter!! Det är antagligen en blandning av det mesta. Och det gör ont i mig att jag fortfarande sitter här, istället för på bussen och är några timmar närmare Stockholm.. Men min kära, underbara mor ska köra mig till Linköping imorgon och min älskade, älskade Johan hämtar mig där. På så sätt slipper någon köra åt helvete för mycket.
Om jag bara hade körkort så hade jag sluppit allt det här.. Hatar att vara en börda..

Borås som stad kan dra åt helvete och alla förutom mina närmaste här också. Och jag hoppas Elfsborg torskar..

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är väl klart att all påsamlad skit måste komma ut ngn gång.

Och du är ju ingen börda heller. Du är ju världens bästa och det är därför människor vill dig allt gott och gärna gör det lilla extra för dig.

Puss

<3

2008-10-01 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0