Regrets..

Jag brukar alltid tänka att jag inte har någon som helst ånger i mitt förflutna. Det är inte helt sant. Det finns en del saker jag ångrar. En stor händelse har jag kommit över och det är nog det bästa som kunde hänt mig. Sen finns det en händelse till och den utspelade sig för ett år sedan, ungefär. När jag flyttade till London. Eller, nej, det ångrar jag inte.. Det var väl mest anledningen till varför jag flyttade som jag ångrar. Den där jävla människan.. Jag ångrar honom. Så djupt mycket.

Fick ett mail idag från ovannämnde herre och det innebar helt enkelt att jag är skyldig Intrum Justitia i London en summa pengar, och det har idioten inte nämnt förrän nu... Och för några sekunder blev jag orolig för hans skull. Att om jag inte betalar snarast så kommer kronofogden att komma hem till honom och ta hans grejer. Men herregud, varför skulle jag isåfall bli ledsen över det? Egentligen borde jag strunta i att betala räkningen och åka till London för att se hans min när de bär ut alla hans gamla, värdefulla skateboards.. Haha, som jag skulle skratta! Han är inte vatten värd ens.

Nej, jag ska betala räkningen. Sedan hoppas jag att jag blir kvitt herr Instabil, för resten av mitt liv.
____________________________

20:16

Sitter hemma, som jag har gjort hela dagen, väntar på att matchen mellan Man Utd och Celtic ska börja. Jag hoppas på Man Utd, såklart. Än har inte min kärlek för England avtagit, även om det kanske borde göra det med tanke på hur mycket jag hatar svinet på Burdett Road..
Min älskade Johan ligger och sover. 2 avsnitt av Prison Break, säsong 3, sen däckade han. Känns tråkigt men å andra sidan vet jag hur trött man blir efter att ha jobbat 8-9 timmar en dag. Men det känns lite extra i hjärtat en dag som den här. Jag känner mig deppig, slutkörd (psykiska problem är nästan lika utmattande som fysika arbeten), ensam som få och världen är uppenbarligen emot mig idag. Mitt ansikte har fått besök av 5000 härliga finnar som gärna förökar sig lite för snabbt. Alla rengöringslödder och krämer i världen hjälper inte.. Jag saknar mina upptagna vänner och jag är trött på att åka runt i Sverige och hälsa på. Dels för att jag inte har råd och dels för att jag inte orkar..

Blääääh, jag hatar mig själv när jag är såhär gnällig!

Kommentarer
Postat av: Michaela

va fan han är ju helt körd den där Mark:/ skönt att du blev kvitt honom och det ledde till att du fann din drömman:D Det kan inte bli bättre än så,) puss sötis

2008-10-25 @ 17:32:55
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0