Brunett? Blondin?

Jag har beslutsångest. Ska jag orka köpa två blonderingsförpackningar plus en blond toning eller ska jag fortsätta med att vara brunett? Jag vet inte. Jag vill bara ha en förändring! Det blir alltid såhär på hösten/vintern. Jag går upp i vikt. Jag blir trött på hur jag ser ut. Behöver förändring.. Hmm.. Well, ge mig förslag!!


______________

För ett år sedan var jag blond. Fast då med en utväxt som inte alls var särskilt attraktiv så då fick min nödlösning bli en förpackning med Brownie från H&M. För ett år sedan idag var jag bakfull, satt hemma hos Jonas, åt ostbågar och kollade på en Premier League-match. Jag var också fånigt lycklig och pirrig i magen efter min första dejt med Johan. Igår kollade jag på Ensam Mamma Söker och lyssnade på allt fnitter och gulligull de sa, sen tittade jag på Johan och fick samma pirr i magen som för ett år sen. Inget dåligt betyg.. Jag är fortfarande dödskär, fnittrig och löjlig när det gäller vårat förhållande.
<3

Kommentarer
Postat av: Michaela

Brunett:D Tycker du är grymt fin i det!

2008-11-03 @ 14:34:18
URL: http://mickisp.blogg.se/
Postat av: heidi

haha, jag tycker blond.. :P

fast du är urfin i brunt också. men å andra sidan är du sjukt söt när du har blont och lockar det lite grann. så fint! :D



2008-11-03 @ 16:21:17
Postat av: Bea

Jag tycker inte färgen spelar någon roll. Du passar i båda. Gillar dock den blonda frisyren bäst.

2008-11-04 @ 09:42:52
Postat av: Sara

Jag håller med Bea. Du ska ha lugg damn it! Men jag tycker ju om dig oavsett hur du ser ut. Puss

2008-11-06 @ 14:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0