11:23

Sitter och väntar på att klockan ska bli 11:30. Då börjar Gilmore Girls. Mitt helgfrukostnöje..
Är en aningens bakis också. Hade spelkväll här igår! Väldigt roligt! Varför gör man inte sånt mer? Än att gå ut.. Fan va less jag är på att gå ut. Och då menar jag på klubb. Att gå ut och ta ett par öl på en pub och sitta och snacka är guld..
Så jag och Marsha torskade på TP mot Jonny och Johan. Först när vi fick barnfrågor så gick det lite snabbare. Men ja.. Usha.. Sen spelade vi något annat. Man skriver kändisars namn på en lapp, lägger det i en skål. Man drar en lapp, sätter lappen i pannan så man inte ser det själv. Sen ska man fråga alla andra JA och NEJ-frågor tills man listar ut vem personen på ens lapp är. Blanda det med öl och vin så har du en helkväll! Hehe...

Karaoke eller inte ikväll? Vi får se..


____________________________

12:58

Ungefär 45 minuter kvar. Då ska jag öppna min sista öl från igår och försöka bota baksmällan. Lär ju inte funka iofs..

Jag har namnsdag idag! Johan var först med att gratulera. 2 sekunder efter det fick jag grattis-sms från min Lotta, min svärmor, he he..


Kommentarer
Postat av: Michaela

Grattis på namnsdagen i efterskott, men jag har ingen almanacka så jag har ingen koll på när vem som har namnsdag:P Bättre sent än aldrig;) Grattis iaf!:D

2008-11-08 @ 13:14:28
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0