Små grodorna..

Då var det midsommar då. Som vanligt är jag bitter och tycker att tiden går för snabbt och nu blir det bara mörkare och snart är det ju fan julafton också. Ush.. Dagen har hittills bjudit på en god frukost i gott sällskap i form av min trötta pojkvän. En maskin tvätt har jag hunnit med samt hänga den på tork ute i det mediokra väder som tagit över och kanske gjort mig något mer bitter. Och sedan har jag spelat Alkaline Trios nya skiva 2 gånger. Den är F Ö R bra. Herregud.. Matt Skiba är min Herre Gud.. Snart ska jag kasta mig in i duschen och raka benen och försöka att inte raka direkt över mitt elaka myggbett som enligt min moster mer ser ut som en röd, konstig tatuering. Efter det så ska jag bestämma kläder. Vilket också är sjukt svårt. Jag har ju inga direkta sommarkläder. Så jag skiter i att klä upp mig. Det får bli svarta jeans och min MLIW-tisha. Klä upp sig gör man bara på Lidingö. Här är det fan punk som gäller.
Midsommaraftonens bravader ska hållas hus i Kristineberg. I Kristofers föräldrars lägenhet som ligger fint vid vattnet. Bara jag slipper bada och visa mig i min nya bikini så är det lugnt. Jag kan dricka öl och skratta åt de andra som hoppar i istället.

Nä.
Nu ska jag ta tag i det här.
Glad midsommar på er!

Kommentarer
Postat av: Micke

Synd att du inte kunde komma till Vasaparken, men du får ha så kul ändå!

2008-06-20 @ 14:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0