Schweinsteiger och dem andra

Nu jävlar är EM igång. Känns skönt att veta att det är fotboll på tv nästan varje dag ett tag framöver. Sen kanske inte all matcher är intressanta men vafan, det är fotboll. Bäst var matchen mellan Portugal och Turkiet, då Portugal vann. Såklart. Då blev jag glad! Imorgon spelar Sverige och då blir det väl kalabalik överallt. Jag tror inte ens de går vidare ur gruppspelet. Men det får väl stå för mig. Jag skiter i vilket. Eftersom England är borta så är det Portugal som vinner. Och försvinner dem så är det Frankrike man hejar på.

Annars är det vecka 24 nu. Om 4 veckor är det semester. Det är jag evigt tacksam för. Är sjuk trött på jobbet nu..
Så på fredag blir det Hultsfred. Ska affischera åt Bad Taste Records. Skönt med backstage, vattentoaletter!! Det är fan ett måste. Och så blir det tysta campingen eftersom jag är gammal och inte orkar med potpurri av indiepop och punk hela natten, samt fulla as som snubblar över och snor tältpinnar och dylikt.
Och veckan efter det jobbar man 4 dagar sen är det midsommar. Har inga direkta planer men jag skiter i vilket bara jag får käka god mat, få sol på mig, kanske ta ett dopp i det kalla vattnet och umgås med min bästa så är jag nöjd!
Och veckan efter det blir väl soft..

Just nu sitter min finaste baby i soffan med kepsfrisyr och med en väldigt koncentrerad min. Vi har lånat Mario Cart på Wii av hans lillebrorsa. Det är sjuuuukt kul och snart vill jag spela. Ska bara prata av mig med Candra först. Gud vad jag saknar mina bästa Boråsare.. Ni vet vilka ni är.. Och ni andra kan ju dra nåt gammalt över er och växa upp. Har ingen lust att umgås eller prata med omogna egoister som inte har någon empati i kroppen. Jag är förbi sånt. Den tiden i mitt liv när jag orkade umgås med martyrer är förbi.. Yup.

Kommentarer
Postat av: Jenny S aka Vendelas body double

Ah, Ven, det måste vara nåt i luften. Jag är oxå helt ledsen och sur på allt. Jag vill inte bo här, vill inte jobba, vill bara slacka runt meed mina vänner och ha kul. Bejb, om vi bodde närmre kunde vi ha sorg ihop.. Men som tur är så finns ju fotbollen. jag har ett vad med mina kunder och NATURIGTVIS vinner Portugal. och Ronaldo kommer hem till mg och tackar mig personligen för att ha hejjat fram dem.. = )Pussss

2008-06-09 @ 20:18:54
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com
Postat av: Michaela

Ja egoister vill man fan inte vara vän med..suck, suck..men vilken tur att vi har varandra;) puss baby

2008-06-10 @ 13:20:00
URL: http://mickisp.blogg.se/
Postat av: Michaela

Vem orkar emd egoister?! Tur att vi skippar sådana människor..suck suck...men vilken tur att vi har varandra;) puss baby

2008-06-10 @ 13:21:01
URL: http://mickisp.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hahaha skrev olika versioner av samma sak två gånger;) Hejdå baby och ha det toppen i Sthlm! Imorgon drar jag iväg till Slovakien i 3 veckor:D puuuuss

2008-06-13 @ 09:36:07
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0