Rosa fluff

Jag behöver mer rosa i mitt liv tror jag. Funderar på att bygga om en av garderoberna hemma till ett litet rosa rum där man kan krypa in och känna sig liten igen.. Så slipper Johan den hemska brud-färgen också.. Hehe...

Annars sitter jag på jobbet och har sjukt tråkigt. Ensam alldeles just nu i alla fall. Ett stoooort plus är i alla fall att det är Torsdag och tack vare Nationaldagen imorgon så är vi lediga. Wohoo! 3 dagars ledighet.
Men som sagt, jag har tråkigt just nu. Och när jag har tråkigt gör jag sånt här:

 
Har på mej just nu: Svarta leggins, svart klänning och en missfärgad kofta (ja det är kallt på kontoret..) 

Trött på just nu: Jobbet och allt vad det innebär. Samt ryggen.. 

Glad över just nu: Att det är torsdag! Och så blir jag glad när jag ser den rosa flamingo-pennan som står framför mig.

Förtretad över just nu: Att min solbränna tar för lång tid på sig att utvecklas. Seriööööst.. Det blir att pressa och steka i helgen.

Längtar till just nu: Hulstfred, semester, och alldeles just nu längtar jag tills imorrn bitti då jag vaknar och inser att jag kan sova vidare och mysa med Johan massor hela dagen..

Osäkert just nu: Semesterresa??

Dötrökigt just nu: JOOBBEEEET!

Småplan just nu: Har inga småplaner. Hade igår då Åsa peppade mig till att tatuera mig. Men, jag väntar till efter sommaren.

Sugen på just nu: Öl och grillat. Plus en filt på nån brygga/klippa bredvid min baby..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0