Jump jump

Det är midsommardagen och jag är ett vrak. Johan är värre. Bilen är fortfarande i Kristineberg och jag är så chokladsugen att jag snart börjar ringa på hos grannarna och fråga ifall de har någon över. Chips vill jag ha också. Hoppas att min man orkar ta sig ut i skitvädret för att glädja en bakis-ilsken chokladberoende stackare...

Midsommarafton var bra. Åt god mat, drack öl och tuttifrutti-spritdrink och det blev en trip till Vasaparken efter ett tag. Saknade att hänga med "egna" vänner så det fick bli så.. Inget ont om Johans vänner. De är grymma. Men, ni vet.. Man behöver sina vänner liksom. Och det var roligt. Hoppade mest studsmatta och snackade skit. Det var niiiice.
När jag kommer tillbaks till festen runt halv ett så är Johan totalt dyngrak och somnar i någon säng. Jag ringer taxi, åker hem och väl hemma så däckar Johan på toaletten. Hahaha.. Jag lyckades dock få in honom till sängen igen efter många om och men..

ME WANT CHOKLAAAAD!

Kolla mina ursnygga bilder på:
http://stupidkid.bilddagboken.se

Smakprov:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0