Sol och bad

Då var semesterresan bestämd och betald. Den 18 juli bär det av mot Kretas varma stränder. Efter flera månaders letande på Apollo och Ving hittade Johan en schysst sida med ett grymt resemål. Hotellet såg sjukt nice ut och med frukost- och middagsbuffé så vann Amirida över alla Apollos resmål lätt! Har läst lite bloggar som andra skrivit om Amirida och det enda negativa jag hittat är att det är väldigt långgrundt där. Men vafan, kan väl säkert hitta klippor och sånt man kan hoppa ifrån om det skulle vara så. Nej jag är grymt peppad!

Så nu har jag två jobbdagar kvar sen är det seeemeesteeer! 3 härliga veckor. Imorgon rivstartar jag helgen med att min bästa Sara kommer upp och hälsar på. Det blir öl på lördag sen bara allmänt skönt och slappt häng. Det som vi är så allra allra bäst på. Helgen efter det fyller Swahili Bob's 3 år och det ska vi fira på Kolingsborg med öl och band och grejer..
Förresten så har jag ÄNTLIGEN bokat tid för min nästa robot på just Swahili Bob's. Den 13 oktober är det dags och det är ju ta mig fan evigheter tills dess! Men men, den som väntar på något gott...

Annars undrar jag mest hur mina vänner där nere i 033 har det.. Och Mickis i Slovakien.. Saknar er allihopa mer än ni kan förstå. <3 <3 <3

Till sist lite bilder på saker som jag och Johan hittat på den senaste tiden.. [om du klickar på bilden blir den större..]

1: Jag äter glass på Söder och njuter av utsikten.
2: Jag råkade köpa en Sudoku-bok till Johan. Nu kan man oftast se honom djupt koncentrerad i soffan..
3&4: Vi grillade med Micke och Carro samt hoppade studsmatta. Sommarens succé. Viva Vasaparken!
5: Ett besök på Gröna Lund fick det bli på 7månadersdagen. Yey!

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0