2.

London var såklart hur bra som helst!
Att träffa James var grymt. Det är skönt att träffa människan som man bara har pratat med
på msn i ett halvår. Och han visade sig vara lika trevlig i verkligheten som på msn.
Generös deluxe. Han bjöd på all öl och mat under helgen. Galet.
Jag ser jättemycket fram emot att ha honom på besök i Stockholm inom en snar framtid!

Annars lugnt. Sitter på jobbet och skriver.
Typ inget att göra. Att bara ha en packcell var inte så jobbigt som vi förväntat oss.
Iofs så kan det bli jobbigare imorrn. Måndagar brukar av någon konstig anledning vara lugna..

40 minuter kvar.
Sen ska jag åka hem och pussa på min baby igen.
Seriöst, blir bara mer och mer kär för varje dag.
Trodde inte det var möjlig efter 2,5 månad tillsammans.
Antar att jag kanske inte varit kär på riktigt innan..

image7

Love love love. Min finaste Johan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0