Skunk.

Jag är trött i kroppen, men ögonen är fortfarande pigga som fan och jag vill sova men jag vet att det inte kommer att gå. Vill inte bara ligga där och lyssna på bilar som åker förbi utanför fönstret eller på Johan när han snarkar. I och för sig brukar jag vara sådär töntig och ligga och titta på honom när han sover. Han är fin. Finast.

Så istället för att gå och lägga mig och inte kunna sova så har jag skummat igenom min skunk-dagbok sedan oktober 2003. Det är mycket skit som står där. Men också mycket roligt. Små förälskelser jag haft men som jag absolut inte kan minnas just nu. Det var en kille som jag kallade för Norrköpings-killen, men nu kan jag inte minnas att jag någonsin haft med någon sådan att göra. Är det någon som känner sig träffad så hör av dig, för mitt minnes skull. Börjar ju bli rädd här!

Sedan kom jag på att jag kanske skulle trycka ut allt på papper och göra till en bok. Shit, vilken bestseller! Hahaha.. Vendelas vilda liv.. Låter som en porrtitel. Fan. Nej jag vet inte. Just nu skulle det bara sitta fint med lite cash, sömnpiller och friska tänder. Buhuu, save me! Jag vill inte att den jäveln ska karva i min tand imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0