Love Lockdown.

ZTV är på i bakgrunden och jag har suttit halva kvällen och broderat. Bästa sysselsättningen.

Tog en paus nyss och tänkte kolla min mail osv men fastnade i det jävla Mahjongspelet på datorn. Spelade 5 gånger innan jag insett att jag suttit i en halvtimma med skiten och bara väntat och väntat och väntat på att Johan ska komma hem. Han är på julfest med sitt jobb och nu fick jag ett sms där han skrev att de var på Garbo, det jävla Finlandsfärja-haket i Sumpan.. Trots att jag litar totalt på Johan så får jag obehagskänslor från förr. Att sitta och vänta hemma som någon orolig jävla fjant. Har varit med om det så många gånger att jag börjar bli van men då och då dyker obehaget i bröstet och magen upp. Jävla bagage man bär med sig, varför kan man inte bara släppa det?

Ja ja. En timma och tio minuter kvar tills skitstället stänger. Jag hoppas jag däckat av trötthet innan dess. Det värsta är att sitta och vänta när man vet att stället har stängt. Och man bara väntar på att höra nyckeln vridas om i låset. Fy fan..

Love aint easy..

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag vet VERKLIGEN hur det är gumman...men det är aldrig så illa som ens dumma fantasi vill få en att tro, trots att man haft skitstövlar som gjort dumma saker mot en förr.



Men det är som du säger love isn´t easy:P tur att vi vänner har varandra då när saker känns svårt:D



puss baby

2008-12-21 @ 12:21:38
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0