Upp med Sulan på topp

Vilken jävla helvetes-måndag..

Det är måndag, min mest hatade veckodag, precis som katten Gustaf.. Varför går allting snett på måndagar? Fick ett helvetesmail som fick mig att spåra ur totalt. Vill inte gå in djupt på det men, varför är det för det mesta pappor som blir svin när ens föräldrar skiljt sig?
Sen spelar Bajen 2-2 mot AIK. En domar-skandal som heter duga gjorde att Bajen bara tog en poäng. Jag hoppas Martin Hansson granskar sin insats nu när han kommer hem och bestämmer sig för att avgå.
Sen att Bajens "supportrar" gjorde något jävligt onödigt är kanske snäppet värre. Det handlar om några få inavlade idioter som bara är ute efter att förstöra. Jag hatar dem från djupet av mitt hjärta och jag önskar dem allt ont i världen.
Märk väl att jag i min misär druckit ett par öl för mycket nu och kanske kommer ångra vad jag skrivit imorgon. Men just nu känns det så. (Och att AIK-supportrarna inte kan hitta på egna, kreativa sånger är ju synd och skam.)
Sen vill jag skrika ut ett stort GRATTIS till "Sulan" som gjorde sitt första mål i sin Allsvenska karriär. Och snyggt var det också..

Om man bortser från allt dåligt så är den här måndagen ändå speciell. Jag och Johan firar 9 månader och 1 månad som förlovade. Han är min bästa vän och jag älskar honom mer än jag någonsin kan beskriva.
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0