the Storm

Det är onsdag. Det blåser. Det är ett grått ljus som kramar världen utanför fönstret.
Jag sitter på sjunde våningen och börjar fundera starkt på att fixa en balkong så man slipper åka ner till trean för att röka. Är så röksugen men orkar just nu inte röra på mig.

Imorgon ska jag följa med Johans syster Sandra och hennes kompis Marie till Södertälje. Vi ska dit för att se Hoffmaestro & Chraa. Det ska blir sjukt kul att få se dem live. Hörde dem på myspace första gången för ett par år sedan men fastnade inte riktigt. Blev ändå vän med dem där för att hålla koll. Sen hörde jag Highway Man i våras och blev helt såld.. Dock är jag och Sandra oense i frågan huruvida sångaren är het eller inte. Jag säger att han inte är det.
Fast han är bra i Stockholm Boogie.

Annars väntar jag ivrigt på ett svar från min "käre" far....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0