Fredag är peppdag

Ryggont, magont och en aningens huvudont.. Men det mesta börjar släppa lite och jag känner av ölen jag precis hällde upp. Med en skvätt lemonade i så blir det mer brittiskt. Me like..
Telefonen ringde innan och det var Micke som sa att Phillippe är på besök i storstan, peppen! Nu måste jag ju inte till stan senare.. Kolla Buzzcocks och dricka öl någonstans. Det blir nog fint.

Jag tror det åskar ute nu, är inte säker. Min mor säger alltid åt mig att koppla ur modem, telefoner, sladdar ur eluttag när det åskar. Har aldrig varit med om att en blixt slagit ned och slagit ut allting i hemmet. Så därför vägrar jag nu att göra allt det jobbet. Jag vill sitta här och slösurfa samtidigt som jag kollar repriser av Top Model, så det så!

Johan sover. Underbara människa! Han jobbade högst 3½ timma idag och är lika trött som om han jobbat en heldag.. You gotta love him. Eller så räcker det med att jag gör det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0