Cain Dingle

När jag blir stor ska jag starta ett band som ska heta Cain Dingle. Så det så.

Igår tog Hammarby 3 poäng mot Sundsvall. Sjuuuuukt bra! Nu ligger vi bara en poäng efter Helsingborg. Niiiiice...
Och om Tony ville klippa sig, vore allt perfekt. Kanske något i stil med det här:



Yeah..

Så, nu ska jag snart åka till jobbet. YEY! Äh, skoja bara. Så glad är jag inte..
____________________

14:20

Lars Lagerbäck är en jävla sopa..
____________________

19:43

Fick just ett telefonsamtal från en snubbe i Göteborg som anordnade klassfester. Det är alltså meningen att jag, den 8 november, ska gå på klassfest med folket ifrån 9an. 9AN!!!! Herregud, hur många därifrån har jag kontakt med? Än mindre, hur många tyckte jag verkligen om och VILL träffa igen? Inte många. Visst, det vore kul att träffa Sandra, min kumpan i vått och torrt sen vi var 6 år gamla. Eller min gamla kärlek (eller ja, ensidig kärlek, som under hela min högstadietid). Men jag vet inte. Vi får väl se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0