Solsken och byggarbete

Fortfarande sjuk. Segheten är ett faktum. Solen är framme, inte ett moln på himlen och jag är en fånge i snorets våld. Ändå har jag nog lyckats få lite färg på överkroppen genom att ligga på golvet med balkongdörren öppen. Vill ju inte att byggarbetarna på huset jämte ska bländas av min bleka lekamen.

Det är tisdag och imorgon måste jag fan gå till jobbet, vare sig jag orkar eller inte. Att vara hemma en dag är skönt. Plöjde som sagt igenom lite film och serier men, andra dagen är fan bara jobbigt.. Jag har nog fått någon slags arbetsmoral mot alla odds. Herregud, vart ska det här sluta?

Nu får Johan komma fan hem och krama på mig. NU NU NU!
____________

Hittade lite gamla bilder i min photobucket.com. Håll till godo:

image26
Jag hemma hos morsan, våren 2004.

image27
Min gamla tshirt från VM i fotboll 1990.

image28
Mia, en filur och jag på Gröna Lund, sommaren 2005.

image29
Jag gör en skum min hemma hos Sandra, sommaren 2005.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0