Rökning dödar, bara så ni vet

Måndag igen. Kan ingen avskaffa dessa måndagar? Undrar om det hjälper ifall jag skickar ett email till Reinfeldt. Eller kanske kungen. Det är i alla fall soligt ute, dock kallt. Så ikväll blir det långkalsonger, mössa, vantar, halsduk och massa tröjor, för det är deeeeerbyyyyy!! Jag ska äntligen få gå på mitt första Stockholms-derby! Bästa Söder möter Solna-tattarna. Det kan gå hur som helst. Med tanke på hur Hammarby har spelat de senaste två matcherna. Suck... Heja Rami!

Helgen som var blev en bra helg trots en febrig och hostig pojkvän och mitt fortsatta hat mot Borås. Att träffa mina gamla vänner var fint men att träffa Mamma var nästan snäppet bättre. Nästa gång jag åker ner till Helvetet så får det bli enbart för att umgås med min ömma moder. Ska bjuda ut henne på Babbel, mmm, Ceasar Sallad.. Mmm..

I morse hade jag ett par minuter över innan jag skulle gå ut i för tunna kläder och bemöta frostkylan.. Jag spenderade dem minutrarna till att sitta och titta på Johan när han halvsov. Det är fan totalt otroligt hur kär man får lov att vara. Har umgåtts med honom hela veckan, två sjuklingar som bara legat i soffan och glott på diverse tv-program, men tröttnade inte på det en sekund. Visst, jag var rastlös, men jag blev aldrig trött på Johan eller kände att jag ville vara ensam, som man ibland kan göra när man känner sig helt sjuk, uppsvälld, pms:ig och äcklig.. Det är rätt gött faktiskt ;)

Och jag struntar i alla bittra människor som antagligen sitter och halvspyr just nu men, jag kan inte hjälpa det. Jag måste få skriva av mig annars spricker jag. Wendela är äntligen lycklig, det tog sin tid men ack, det var fan värt väntan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0