Frillor och nervositet

Ikväll tar Bajen emot Elfsborg på Söderstadion. Det finns inget annat lag jag hatar mer än Elfsborg, just för att de kommer ifrån menlösa Borås. Och vi alla vet ju om mitt, alltmer växande, hat mot Borås..  Därför skrattade jag lite högt för mig själv när jag läste den bästa krönikan på svenskafans.com. Läs själva och njut (alla ni som hatar Elfsborg lika mycket som jag...)

http://www.svenskafans.com/fotboll/bajen/artikel.asp?id=232587

Annars är jag nog ganska nervös ändå med tanke på alla våra skador och diverse saker som hänt som gör att vissa inte kan vara med ikväll. Mitt hopp ligger hos "Poppen". För fan vilken bra målvakt han är!
__________________________

När jag nu sitter och läser Bajens forum kan jag inte låta bli att dra på smilbanden ännu mer. Det är ju för roligt.
Här följer två inlägg som kommenterar på krönikan, först en Guligan.....

"Namn: kockfan Elfsborg » Svara på inlägg
Hemort: Borås
Sänt: 2008-04-22 22:22:02
Hmm...Vad har frisyrerna med fotboll att göra? Nada säger jag...Ni ser ändå inte bättre ut på plan i era Ellos kläder ni köpt av oss på postorder. För gissa hur många paket det går om dagen till sthlm... "

Sedan svarar en Bajare:

"Namn: K.K.... Hammarby » Svara på inlägg
Sänt: 2008-04-22 22:31:54
kockfan

Det flyttar in minst 25.000 människor varje år till Storstockholm och eftersom de är vana att handla på postorder fortsätter de med det trots att det finns butiker i överflöd."

Hahaha, man måste älska fotbollen och kriget mellan supportrarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0