tattoo

Jag mår som jag förtjänar. Fast å andra sidan så var jag ganska förnuftig och gick hem tidigt igår, runt 22tiden faktiskt.. Eller tidigare till och med. Men det spelar ju fan ingen roll, blir ju lika bakis ändå med tillhörande cravings. Just nu vill jag ha Burger Kingkäk, en påse chips, ostbågar och världens största Pepsiflaska. Får se om jag orkar gå ner till affären och fixa något att äta sen i alla fall. Tanken på yogurt och flingor får mig att må ännu mer illa..

Gårdagen var bra i alla fall. Satt och tittade på när JohanL fick sin första tatuering. Den blev sjukt snygg! Se bilden här nedanför.. Efter det försökte jag fixa min sista uppgift i skolan men jag lackade ur på InDesign och min lärare och gick därifrån, till Pizza Hut. Fy fan så jävla gott.. Fattar inte att jag aldrig ätit där förut!
Sen tog vi en öl på vägen till Gamla Stan och jag köpte en grön halsduk på Emmaus.. Mötte upp Jonas vid the Liffey och gick till O'Connels, vi borde dock stannat på the Liffeys där det var mer drag men ja ja.. Sen blev det några goda cider i källarn med trevligt sällskap och sen raglade jag hemåt.. Mådde illa på tbanan men lyckades i alla fall klara mig hela vägen till Alvik där jag sen tog en taxi sista biten.. Så det var min St Pattys Day.. Lyckad ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0