snö på tvären

Här sitter jag i en tvåa i Borås och uppdaterar frenetiskt LFV's hemsida för att se hur mycket förseningar det kommer bli i flygtrafiken. Jag kommer lägga mig på golvet och grina ifall mitt flyg blir inställt. Å andra sidan ser jag inte direkt fram emot att flyga i storm. Ja ja.. 55 minuter av dödsångest har jag väl haft förut.

Festen var grym! Bäst var Örnschs ananasmugg med tillbehör som glittriga sugrör och drinkpinnar. Som sig bör. Saras nya lärarinnaoutfit var ganska häftig den också. Den underbara värdinnan däckade precis innan jag skulle dra, dvs runt ett på natten. Hon tål inte sin sprit den kvinnan hehe..
Annars var det guld att träffa Jenny, Nordan och Kikki igen också. Long time no see.. Skönt också att jag faktiskt förändrats till det bättre... Nog om det.

Nu ska jag käka frulle, duscha och sen förhoppningsvis komma fram till Knalleland, måste kolla en jacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0