se upp i backen!

Uuuuh, synd om mig! Har en sjuk träningsvärk i hela överkroppen, till och med i halsen. Gårdagens åk var härligt. Stolt är jag som pallade att åka upp till toppen med sittliften och sen ta sig ner för hela backen (första gången tog ungefär en timma haha) för att sedan njuta av en öl i solen innan nästa åk, som gick strålande. Ramlade inte en enda gång.. Yey! Men idag vilar jag min ömma kropp. Efter Hem Till Gården ska jag ge mig ut i det underbara vintervädret. -8 grader och lite vind, men hittar jag ett hus att gömma mig bakom ska det bli gött att sätta sig i solen och få en ojämn bränna....

Kanske hyr en bräda på lördag också. Har ingen lust att gå till badhuset, känner mig som en äcklig, grå degklump och folk skulle fly åt alla håll ifall de fick se mig i bikini..

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh, jag vill fan lära mig att åka bräda. har aldrig haft tålamod med det men nån gång. Synd att jag inte är med, då hade vi kunnat vara degklumpiga ihop..:) PUSSSS

2010-03-05 @ 10:49:40
URL: http://imyourbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0